Każdy szanujący się kibic doskonale wie, że klubowe barwy to świętość. Dlatego nowa kampania ma podkreślić przywiązanie do kolorów żółtego i niebieskiego.
Cel kampanii „Zawsze Razem” realizowanej w minionym roku został osiągnięty. Stal została trzeci raz z rzędu mistrzem pod względem frekwencji na stadionach żużlowych najlepszej ligi świata. Do hasła "Zawsze Razem" doszła kampania #zbarwamiCidotwarzy. Ruszyła od pierwszej kolejki żużlowej 2016 r. Sprawiła, że kibice jeszcze mocniej identyfikowali się z klubowymi barwami.
- W tym roku chcieliśmy, by zawodnicy pokazali, że barwy nie nosi się od święta, a jest się z nimi na zawsze. W związku z tym chcieliśmy podkreślić efekt przywiązania do barw poprzez malowanie twarzy. Tak powstała kontynuacja - kampania #zBarwamiNaZawsze - tłumaczy marketing manager Stali Gorzów
Jacek Gumowski.
W tym roku w Karpaczu zawodnicy ponownie przeszli niecodzienną sesję zdjęciową. Ich twarze zyskały w żółto-niebieskie barwy. - Zawodnicy poświęcili wiele czasu i mieli anielską cierpliwość, by sprostać wymogom kampanii. Czują się częścią tej drużyny i wiedzieli, że takie poświęcenie się sprawie jest istotne. Każdy z nich podkreśla, że najważniejszy jest kibic, a dla kibiców świętością jest ich drużyna, więc czując się jej członkami postanowili wymalować skórę w barwy Stali - dodaje Jacek Gumowski.
- Każdy z zawodników spędził około 40-45 minut na malowaniu. Sam proces odbywał się w świetnej atmosferze, podsycanej co chwilę dowcipami rzucanymi przez Stalowców. Oczywiście, zawodnicy zapamiętali nas po ubiegłorocznej sesji z proszkami. Zatem pytanie, które padało najczęściej z ich ust: Czy to się zmyje? Mimo obaw, farby schodziły momentalnie w kontakcie z wodą, więc nie było z tym problemu. A skąd w ogóle pomysł na taką sesję? Chodzi o podkreślenie identyfikacji zawodników z klubowymi barwami. Zresztą każdy z zawodników podkreślał podczas wykonywania sesji jak bardzo wie, że dla wielu kibiców barwy to najcenniejsza sprawa - opowiadał realizujący sesję
Tomasz Krochmal, z którym pracowali
Szymon Nawrat i
Magdalena Wach.
Z kampanią #zBarwamiNaZawsze wiąże się nowy film na sezon 2017. Będzie promował każde spotkanie ligowe na "Jancarzu. Do tego powstała seria plakatów z zawodnikami, które już teraz można nabyć w sklepie klubowym. Każdy zawodnik znajdzie się także na okładce programu zawodów przed każdym ligowym spotkaniem. W pięciu miejscowościach będą widoczne billboardy z Bartkiem Zmarzlikiem wymalowanym w barwach i z hasłem kampanii.
Dodatkowo, pojawi się projekt w postaci innowacyjnego sklepu online Stali Gorzów.
oprac. redakcja
Prezydent w ministerstwie
Prezydent Gorzowa w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Z doświadczenia wiem, że najważniejsze są relacje bezpośrednie. Ustalenia, które zapadają wtedy ...
<czytaj dalej>Tarasy jeszcze niedostępne
Woda w Warcie opada, odsłaniają się zalane tarasy. Niestety, ze względów bezpieczeństwa, nie mogą być jeszcze udostępnione.
Zdecydowała o tym ekspertyza ...
<czytaj dalej>Apel o pomoc w sprawie odbudowy AJP
W dramatycznej dla uczelni i miasta sytuacji potrzebne jest wspólne działanie. Dlatego prezydent miasta Jacek Wójcicki apeluje o pomoc w ...
<czytaj dalej>Rozmowa z komisarzem Wojciechowskim
Komunikat w sprawie rolników.
Zgodnie z wczorajszą rozmową telefoniczną z komisarzem rolnictwa Januszem Wojciechowskim przekazuję, że na najbliższym i ostatnim w ...
<czytaj dalej>