Licealiści poznają zasady rejestracji pojazdów.
9 grudnia o 10.00 w auli II Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Przemysłowej odbędzie się spotkanie dyrektora wydziału komunikacji Marka Kubika z uczniami klas drugich.
Tematyka zajęć dotyczy zapoznania uczniów z procedurami i przepisami prawa w odniesieniu do rejestracji pojazdów, obowiązkami związanymi z własnością pojazdu, a także sposobem postępowania w przypadku utraty dokumentów komunikacyjnych.
W ostatnim czasie obserwuje się znaczący wzrost liczby pojazdów rejestrowanych w wydziale komunikacji UM. Pojazdy stają się dobrem powszechnego użytku i coraz częściej korzystają z nich młodzi ludzie. Posiadanie pojazdu lub współposiadanie niesie za sobą określone obowiązki. Z licznie kierowanych do wydziału komunikacji UM telefonicznych zapytań wynika, że procedury, przepisy prawa, a także sposoby prawidłowego postępowania dotyczące spraw związanych z rejestracją pojazdów mogą być niejasne lub sprawiać problem w samodzielnym ich zgłębianiu, zwłaszcza w sytuacji nabycia pojazdu lub utraty dokumentów. Sąd propozycja zajęć.
Kolejne spotkania w szkołach lub w wydziale komunikacji UM odbędą się w każdy ostatni piątek miesiąca (od stycznia 2012). Zainteresowane szkoły powinny kontaktować się pod nr. tel. 95 7355 760.
UM
Przebudowa Spichrzowej
Ostatnie przygotowania do rozpoczęcia przebudowy ulicy Spichrzowej.
Konsorcjum firm TORMEL i WUPRINŻ, przebuduje ostatni, półkilometrowy odcinek ulicy Spichrzowej. Pierwsze prace ruszą ...
<czytaj dalej>UMCS z Jazz Clubem Pod Filarami
80 lat UMCS w Lublinie z Jazz Clubem „Pod Filarami”.
W dniach 14 -17 maja 2024 roku w Akademickim Centrum Kultury ...
<czytaj dalej>Remont schodów
Nowe schody na Piaskach, obok lecznicza zieleń.
Rusza remont schodów przy ul. Bohaterów Westerplatte, zejście do ul. Sczanieckiej. Skarpa przy schodach ...
<czytaj dalej>Obchody 900-lecia jubileuszu
W sobotę 11 maja br. w Ośnie Lubuskim odbędą się uroczyste obchody z okazji dziewięćsetlecia ustanowienia biskupstwa lubuskiego.
Przygotowania do tej ...
<czytaj dalej>