Oto oÅ›wiadczenie Grupy Eskadra w sprawie sloganu "Gorzów: w sam raz".
Komentarz:
1. Z oÅ›wiadczenia wynika, że hasÅ‚o sloganu nie ma zapisu trwaÅ‚ego, bowiem na prezentacji marki pojawiÅ‚ siÄ™ zapis "Gorzów. W sam raz", tu hasÅ‚o zostaÅ‚o zapisane inaczej.
2. Wynik "samodzielnej indywidualnej kreacji i twórczoÅ›ci Grupy Eskadra" - jest maÅ‚o twórczy i kreatywny, żeby nie powiedzieć, że wydaje siÄ™ iść na skróty i po linii najmniejszego oporu, wykorzystujÄ…c sformuÅ‚owanie powszechnie używane, a wiÄ™c niemajÄ…ce w sobie żadnego odnoÅ›nika do charakteru miasta.
3. Å»yjÄ…ce od jakiegoÅ› czasu w codziennej rzeczywistoÅ›ci hasÅ‚a handlowe sprawiajÄ…, że Gorzów na wprowadzeniu sloganu Grupy Eskadra traci, a nie zyskuje.
Hanna Kaup
« | czerwiec 2024 | » | ||||
P | W | Åš | C | P | S | N |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |